Bada!!!:D


Hejj:)

Kom hem från skolan för ett tag sen. Sluta tidigare. Typ halv 2:D Fast jag stanna kvar i ett tag:)
Hade engelska, svenska och NO. Och på NOn skulle vi tydligen bada men ingen hade sagt de till mig och Carro och ngr andra också säkert men vi ville bada så vi fick åka hem och hämta de och de va okej om vi kom försent:)
Så jag åkte hem och hämta badkläder. Jag och min kompis tog samma buss och astrid följde me Carro hem. Bussen var framme kvart över och halv var jag på hållplatsen igen:D han me 28 bussen som var försenad:) Vänta på min kompis vi terminalen och sen gick vi där resten av klassen va. Kom typ en halvtimme försent(A) fast Carro och Astrid hade inte kommit än:O Dem kom när vi slutade... Men vattnet va iskallt! fast de blev lite varmare efter ett tag:)
Imorrn e de fredag och nu e de bara två dagar kvar till Grekland:D

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0