Världens snällaste<3


Åhhh<3

Du e världens bästa och snällaste....
Tack, tack, tack Jenny:))
Hon har frågat mig om jag vill följa med till genrepet i finalen till melodifestivalen. Ngn som håller med mig. Visst e hon såååå snäll<3
Taack så hemskt mkt Jenny. Tack, tack, tack<3
Jaag har frågat flera gånger om jag ska ta med pengar till biljeten(stavning?) men hon har bara sagt "neeej"
Åhhhhhh tack<3 (undra hur många ggr jag har sagt tack?)

Men taaaaaaack igen<3 Du e världens snällaste♥

Kraaam<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha..vsg vsg vsg vsg vsg :) Det kommer bli kul! :D Kraam söt :)

2010-03-08 @ 20:03:53
Postat av: bettina

hah det var många "tack"



Vad snällt av henne :D

hoppas ni får det roligt :D

2010-03-09 @ 17:59:20
URL: http://dittmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0