Fredags dag:P


Hej:D

Åhh n e det fredag och snart e lovet slut:( Just nu e jag hos farmor och Emma(min kusin) e här. Just nu har jag as tråkigt. Tror att jag har kollat på ngr bloggar massor av gånger fast jag vet att det inte har blivit ett nytt inlägg. Först skulle jag sätta mig och kolla på film. Jävlen bär prada. Men efter 5min va det inte kul längre. Halva texten syndes inte:( Så  jag satte mig här. Men jag säger idag igen. Gå in på Claudias blogg om ni inte gjorde det. Gick inte att länka nu men gå in på almby.devote.se

Sen på kvällen e det ngr som kommer till farmor. Ähm jag vet inte riktigt vilka med jag tror att min gammelmormor och mormor kmr:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0