En sak jag kommit på:D


Hej:)

Jag har precis kommit på en sak. Elr precis kommit på vet jag inte. Det kanske va ngn dag sen:P Men ändå. Jag har blivit lite som Josse. Jag har kommit på att jag ÄLSKAR twilight <33!
Jag har sett filmen massor av gånger den här veckan och idag bestälde jag dem 2 första böckerna idag:D
Jag känner på mig om Jenny och Carro läser det här så blir det en stor suuuck(stavning?):P
Så Josse jag håller med dig:P Fast inte alla saker du sagt:P
Men aja så det kankse inte blir lika mkt bloggande den sista tiden. Bara läsa:P
Kramiiiiiis<3

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, många va? ersänn värsta roliga dan ju:)<3

2010-03-05 @ 16:15:46
URL: http://jeempaan.blogg.se/
Postat av: Betty

tack :D



åå du oxå! jag och sara är bara twilight galana!!



åå vad kul att du ÄLSKAR DEN OXÅ :)



kramizz

2010-03-05 @ 19:36:44
URL: http://dittmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0