Sydpolen och studenfest elr vad man nu ska säga:P

Hejj:)

Förlåt, förlåt, förlåt för dålig uppdatering men förra veckan va jag ju i Grekland och sen har jag bara inte orkat skriva men gör de idag. Så de här inlägg e bara från igår:)

Igår va då jag och min klass på sydpolen i södertelje:) Äventyrsbadet. Vi hade tid i fyra timmar men på den tiden skulle vi också äta och klä på oss efter och duscha så man bada i 2timmar kanske=) De va faktiskt ganska kul:)
Specielt när vågmaskinen satte igång:P När vi skulle tillbaka så blev de en mjukglass me karamellströssel. Mkt god:P

När vi väl va tillbaka så skulle jag vänta på pappa för att min moster tog studenten igår:D Fast då va de ju idag:P Men jajja. Så då gick vi hem till henne och fikade och åt mat och så:P Sen va dagen slut:P

Krammiiisss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0