Sommarlov igen

Jahadå. Då har det gått en dag till som jag inte bloggat på. Måste verkligen skärpa mig! Men jag bloggar ju nu:)
Igår då så hade Ida skolavslutning klockan nio vid hennes skola. Mötte upp Carro och sen stod vi där+släkten(stavning?:$) och alla andra människor i regnet. Men de höll väl samanlagt på 1 typ en och halv timme och sen gick vi hem och åt. När maten var avplockad från bordet gjorde jag, Carro och Ida världens godaste jorsuggstårta. Vi e exxperter på de:P Elr inte:P Glassen smälte och åkte av:P Men den var god ändå:D Men när Carro var här så var man ju tvungen att va lite galen också så rymde in på rummet och jag tog kort på fottodellen:P Orkar verkligen inte lägga in dem nu. (som vanligt:P) Men jajaj ni ser dem nog ngn annan gång iaf:P

//Fillan

  Härlig sommar bild men de e själklart inte jag som tagit den:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0