Sista dagen:)

Japp tredje inlägget på ngr minuter men de struntar jag i nu:P Japp nu e vi på onsdagen och då så va jag me Emmi. Först möttes vi vid centrum och hon skulle köpa örhängen och vitt nagellack och när hon hade köpt de åkte vi till henne. Hoppa typ stuttsmatta(stavning?) hela tiden:P Men när mamma och pappa kom och hämta så fick vi med oss Emmi med:D Så hon sov här. Men de va bra för det verkade som att vi blev trötta vid typ samma tid:P :D
Idag då så har vi typ bara spelat spel. Yatsi och vem där:P Men de va kul förutom att Emmi vann nästan varje gång:P Men sen var hon ju tvungen att åka hem:( Men de va inte de ändå som hände. Jopp vi(mamma, pappa, ida å jag) hade bestämt att vi skulle åka och kolla på Miss li på grönan men när Emmi gått så var jag hur trött som helst och årka verkligen inte. Viste inte om jag ville stanna hemma själv men de va ju kanske inte jätte kul så följde me iaf. Blev ingen grönan. De orkade typ ingen så vi gick på ngn restaurang(lär mig aldrig att stava de:P) och åt såklart och sen åkte vi bara hem igen:) Så nu e vi hemma:)

Kram och godnatt för de blir inge mer data idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0