Mindre bloggning nu på sommarlovet

Hellua:D

Japp förklarar man dagen kian man väl bara säga seg dag:P Låg hemma och läste twilight boken men har fortfarande inte läst ut den:P Men nu har jag typ 90 sider kvar istället för 200:P Och på eftermiddan åkte vi till kära ica maxi och handlade såklart. Marsvins mat, flmer(jävulen bär prada:D) och mat såklart. Idag hade jag uppdraget att fixa mat eftersom att jag valde. Så jag fixade tacos och de gick ganska lyckat faktiskt:O E imponerad:P Ida gjorde fruksallad så den ska väl ätas snart. Hoppas jag:P Hehhe

//Fillan:D

Kommentarer
Postat av: Josse - I en annan del av Josse

Hej! Jag ska ha bildlänkar. Läs mer i mitt inlägg "Bildlänkar". Om du ill ha bilden så skriver du bara det till mig.

2010-06-13 @ 11:39:31
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0