Uppps:P

Hej. Har inte blivit bloggning på ett tag (över två veckor) men jag har bara inte orkat skriva någonting. Men nu gör jag ju de och då kan jag berätta att idag blir de gammelmormorslandställe som gäller. Kmr hem på typ tisdag så de blir nog ingen bloggning då heller. Men nu när jag gör ett inlägg kan jag ju passa på och skriva vad jag har gjort:) Och då har jag firat midsommar på gammelmormorslandställe och nästan varit där i 2 veckor, sen har jag ju självklart badat! Första gången jag badade (om man inte räknar med Grekland och nån gång i skolan) så var det 16 grader och igår var de 23:O :D, jag har ju också ätit massa glass och kom på idén att spara glasspapper i bilen:P Mamma gillade inte den idén lika mkr:P, I tisdags så blev de Eclipse:D Åh den var lika bra som jag trodde att den skulle:D Fast ettan e fortfarande bäst:P, I måndags så var jag och kollade på en grönan konsert. Kolla på Erik Hassle:D :P och han var jätte bra. Som jag trodde:P Och sen hjar jag ju såklart badat ännu mer och ätit ännu mer glass:D Ja de va ju lite av sakerna som hänt. De har ju liksom hänt lite på 2 veckor så... Men jajja. Får väl försöka vara lite duktigare iaf:P
Men nu säger jag bra Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0