Årkar ni läsa inlägget?


Hej och god dag :) Elr ska jag säga god natt?

Det blev inget inlägg på kvällen igår så jag skriver det jag hade tänkt att berätta nu istället:)
Matchen sutade 37-36 till dem:( Var inte så kul för vi ligger 3 i våran grupp och dem ligger sist. Dem har inte vunnit en enda(stavnig?) match. Våran tränare var inte jätte glad efter mathen:P Efter matchen åkte vi hem till mig och Carro var med:) Hon orkade gå upp:P Men ändå. När vi kom hem satte vi oss i soffan och fikade. DAMSUGARE!! Hihi.
Efter ett tag spelade vi wii och kollade på film. Filmen var rosa pantern2. Jag kommer typ inte ihåg ngn alls för jag var trtt och höll på att somna och sen så kunnde jag inte konsentrera mig:P Men Carro och pappa sa att filmen var bra.
Vid halv 12 var det dags för att sova men då hade jag blivit pigg igen så vi satt och pratade till klockan var vid 3:P

Idag så vaknade jag 09:35 som enligt mig var jätte sent. Det var faktiskt en kvart innan jag hade satt larmet. När larmet rinhde väckte jag Carro. Hon hade inte riktigt lust att gå upp. Jag kittlade henne lite på foten och sen så sa jag "Nu tycker jag att vi ska gå upp" eller "när har du tänkt att gå upp?" Tjaa. Hon svarde bara. Du kan väl gå och säta på tven. Så då trodde jag att hon menade tven i mitt rum så jag satt där och kolade på skidor. Blev inte så kul efter ett tag så jag gjorde sökord i ett litet tag:P Hihi. Till slut gick jag och väckte hela familjen:P Mamma och Pappa blev  lite stressade när jag sa att klockan var 11 och att Ida skulle på dans sen. Hihhii. So  dem hoppade upp ur sängen och gjorde frukost. Men då låg Carro fortfarande och sov. Då gick jag in och väckte hennne igen. För sista gången. Hiihi. Då var klockan 11:30. Den tiden så brukar vi ha ätit lunch i skolan och på börjat ämnet vi har efter:P
När klockan var 12 så satte vi på datorn och spelade sims2. Det var jätte länge sen vi spelade det. Sen satt vi och spela det till klockan var 15:20 för då skulle Carro gå hem. Fast jag var lite busig och fortsatte att spela. Sen har jag spelat Sims fram till nu:P
När klockan är 20:30 ska jag slänga mig ner soffan och kolla på i en annan del av köping. Hahha.

Kram fån mig

Är det någon mer än jag som tycker att det är väldigt tråkigt att Jenny har tagit bort sin blogg. Den som var så bra. Är det ngn som vet när hon tog bort den? Jag känner mig lite förvirad.

Det blev kul att jag gick vidare i veckans fråga på
Lilllinas.blogg.se
Så nu är det final mellan mig och Jenny:)

Kram från mig igen♥

Ååå. Jag glömde en sak igen. Tycker ni att det var rätt som vann robison. Av Jimmy och Hans så tyckte jag att det var rätt som vann men annars så tyckte jag att Annika(stavning?), Mats elr Johan skulle vunnit:P Hihi. Har jag sagt det förut? :S

Men nu säger jag kram för sista gången för ikväll.
God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0