Snart match☺


Hej♥

Nu är det bara 1 timme och 30 minuter kvar tills vi ska samlas(hur stavas det?) Längtar verkligen.
 Jag undrar om Carro kommer. Jag har skickat ett sms till henne och frågat men hon sover säkert fortfarande:P Hiiih
Som jag har sagt förut så ska vi möta huddinge. Vi ska självklart vinna. Vi har ju vunnit mot dem förut så det ska gå nu me.

Efter matchen så kommer iaf Carro hit. Hon ska sova här till imorrn. ikväll så hoppas jag att vi ska kolla på robinson. Jag undrar vad mamma och pappa kommer på för konstig mat idag. Förra gången Carro sov här ville vi äta köttfärs fylda paprikor men det ville inte mamma och pappa så då gick vi in i vardagsrummet och demonstrerade. Men de gick inte så bra. Vi fick ändå inte äta det:(

Var det ngn annan än jag som kollade på lets dance igår. Alla mina favoriter gick vidare. Från början hejade jag bara på gudrun men nu hejar jag på Gudrun, Elin, Molly och Willy:P
Hiihhi. Men jag tycker verkligen inte att rätt åkte ut. Hon såg ganska chokad(stavning?) ut.
Som jag har sgat förut så tycker jag att Markus Birro skulle åka. Han är jätte irriterande. Som när han har fått dåligt med poäng så var han på väg att hoppa av. Neä det tycker inte jag är rätt. Men jag kanske har tur nästa vecka. Man vet ju aldrig ocm han kan åka.

Men nu ska jag gå och äta ngn macka elr ngt annat. Jätte hungrig.




Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Klart, alla fyra skulle med! :)

2010-01-30 @ 11:44:20
URL: http://ennyss.blogg.se/
Postat av: Jozzy

Fortsätt hålla på Molly!

2010-01-31 @ 11:12:16
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0