Skridskor igen:D


Hej, hej♥

Jenny sov ju över hos mig från igår och till idag. Så förmiddan började med att åka skridskor:)
Det gick mycke´bättre för mig att komma ut på isen. Kanske en halv minut denna gång,  så nästa gång ska jag komma ut på isen direkt, vi får väl se hur det går med de:P Men det gick ganska bra för båda att åka. Från början e jag alltid lite seg och det ser ut som jag aldrig åkt skridskor förr:P Men det går bättre efter ett tag.

Vid två tiden kommer farfar och hämtar mig och syrran. Ska se på Alvin och gänget två:P Jag får väl se hur bra den är. Jag hade hälst kollat på 2012 men det ville inte Ida och då fick det bli denna lilla film:)

Kram från lilla mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0