Skridskor dax:D


Hej♥

Japp då var det tisdag igen:) Hela dagen har jag trott att att det har varit onsdag så imorrn tror jag väl att det är tisdag:P Vi hade den tråkigaste lektionen på hela veckan. Teknik. Vi skulle fixa med våra uppfiningar. Det går inte så jätte bra. Vi har inte nes börjat göra modellen.(Stavning?) Men nästa vecka tror jag att vi ska börja fixa med den.
På tisadg morgonen har vi ju som vanligt SO med Daniel men han var inte där så vi fick ha en vikarie. Kmr inte riktigt igåg vad hon hette men nånting var det:P
Sen var det dax för elevensval. Det blir bara tråkigare och tråkigare för varje gång. Idag fick vi ett papper med text på och sen skulle vi göra teater av det. Dem i min grupp verkade inte konsentrera sig. Dem dansade bara. Men tillslut gick det bra:D
På idrotten idag skulle vi åka sridskor. Jag han bara åka i 20min men vi ska åka nästa vecka igen:D

Idag var en tisdag som inte farmor hämtade mig. Hon är utomlans någon stans men jag vet inte var:P
Så när jag kom hem så var jag tvungen att öva på tyskan och enelskan. Vi ska ha prov i engelska på torsdag. Jag hoppas att det går bra. Jag är inte så jätte bra på engelska om man säger så men det ska nog ändå gå:P

Nu är det bara 4 dagar kvar till match:D

Kram från mig:)

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det var liite jobbigt på elevens vel...

2010-01-27 @ 18:42:08
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0