Robinson och varm choklad:P


Hej♥

Har precis ätit mat. Det var kyckling och ris men jag ville inte ha kycklingen så jag år resterna från igår. Ngn gryta. Mkt god. Hiihi.
Imorrn börjar vi skolan klockan 10:15. Jippie. Det är bara för att jag har valt tyska. Dem som har valt spanska får börja klockan 9. Hahha. Undra om Daniel har kommit tillbaka. Ni har vi ngn vikarie som aldrig säger till oss så våran klass lär nog bli ännu stökigare nu:P

Föresten. En liten fråga till Carro och Josse. Hur gick det på danslektionen idag? Var det roligt?

Aja men nu ska jag lägga ifrån mig datorn, kolla på robinson och dricka varm choklad:P

Kram från mig<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var nice:P

2010-01-29 @ 17:40:24
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0