Jobbig träning!!


Hejsan hoppsan!!

Då var snart måndagen avklarad:) Första dagen i skolan, jobbigaste dagen när man ska upp på morgonen och träning:P Ja det e helt enkelt den tråkigaste dagen i veckan. Håller ni me mig?:P 
Men det har inte hänt så mkt idag förutom att det var svårare än vanligt att gå upp. Klockan ringde när den var 05:45 men jag gick upp 06:30, måndagens schema var ändrat så nu hade vi bild istället för idrott och träningen var JÄTTE tuff. Jag var helt röd i ansiktet när träningen var avklarad. Jobbigt:P Men träningen är nog lika jobbig på onsdag:( Men det går nog. Ser fram imot matchen i helgen. Förra gången vi mötte blackeberg förlorade vi med 1 poäng:( Men i helgen kommer vi krossa dem!! Får se hur det går:)

Kram från mig och den tråkiga måndagen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0