Jippie!!


Hej på dig!!

Denna dagen började klockan 6 på morgonen för mig. Match i brandbergen 09:15. När jag kmr dit så går det inte att öppna dörren (igen) så hela laget får stå och vänta i 15min innan vi kunnde komma in.
Klockan 10:15 så var matchen igång. Dem gör 2-0 till dem men vi kmr i kapp så det blir 4-2 men sen så gör dem mål igen så då står det lika. 4-4. Inge bra. Jag hade sett ifram mot den här matchen för vi brukar vinna ganska lätt mot Alvik men det kändes inte så då.
Ngn dag innan hade jag redan tänkt ut vem jag skulle hålla i försvar. Jag höll henne när vi spelade mot dem i Blixten och en vanlig match. MEn när jag kmr dit ser jag att hon inte är där!! Så jag fick hålla en som inte hade ngt nummer. Men hon var mkt lättare att hålla i försvar så det blev bättre.

När jag satt på bänken så blev jag ganska orolig för att vi ska förlora.
Så det blev så:( Vi förlorade men 24-45.






















Ähh bara skojja. Vi vann med 32-50!! Vi var 11 personer och dem var bara 7 vilket ledde till att dem blev tröttare mkt snabbbare. Men dem hade en i deras lag som var jätte lång. Skulle chansa på att hon var 1,75. Och då överdriver jag inte. När man sprang brevid henne kändes sen som att man sprang brevid en häst:P Så lång var hon.

Sen e det match nästa helg igen. Mot Huddinge. Förra gången vi mötte dem så vann vi och det har jag bestämt att vi ska göra nu också!!
Men nu hinner jag inte skriva mer. Ska bege mig till Carro:D Va ju där igår också men inte så länge så då blir det idag också.
Men jag hinner lägga ut den vackra bilden så här kmr den!



hiihi!! Samma som förra gången!! Och jag säger som vanligt ......
Kan ni gissa vad jag skulle skriva?:P

Kram från glada Fillan♥

Tycker ni att det var rätt att Peter Wahlbeck åkte igår??
(tycker inte jag. Birro skulle åka):P

Kommentarer
Postat av: Josse

Grattis till Haga :) :P

2010-01-23 @ 15:42:54
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0