Hej☺


Hej♥

Nu är det torsdag så de är bara en dag kvar i skolan.
Dagen började med engelska prov. Jag vet redan nu att jag kommer att ha minst 2 fel:( Var lite osäker på dem och jag glömde två E:n. Men jag blir nog nöjd ändå. På svenskan så kollade vi klart på filmen som vi började se på igår. Den var faktikskt helt okej. Sen hade vi NO i 2 och en halv timme som vanligt. NO kan nog aldrig bli kul. Jag har aldrig tyckt om det. Fast jag vet inte varför. Kvart över 3 började tyskan med Josefine. Det var faktiskt helt okej föruom att lektionen slutar kvart över 4. Tog 21 bussen hem och åt mellis. Man hinner bli ganska hungrig(Har jag stavat rätt?) under den tiden. Det blev fil och ett äpple.
Och nu så sitter jag här i soffan med datorn i knät och undrar vad jag ska göra när jag har gjort klart inlägget.
Hiihhi.

Kram, kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0