Hej och hopp:D


Hej, hej

Har precis gjort klart alla läxor:D Engelskan var ganska svår men det är inte riktigt mitt favorit ämne och på tyskan så har jag lärt mig alla glosor. Men en sak e så typiskt mig. Jag sparar läxorna till sista minuten. Men det funkar ju:P

Idag så tog jag som vanligt bussen till basketen och var där tjugo i fem. Efter tio minuter var jag ganska kall om tårna och då kom peter (tränaren) men han kan inte låsa upp dörren. Har drar brickan mot nyckelbrickan men dörren går ändå inte att öppna. Han tänker att vi kan vänta tills när klockan är fem och kan kolla om det går då. Då hade jag börjat bli väldigt kall om tårna:P Men det går inte att öppna då heller så det blev ingen träning:( När jag kom hem var jag riktigt kall. Nu när klockan är tio i nio så fryser jag fortfarande. Men det gå nog över när jag går och lägger mig:P

Sen så har jag match i helgen (som vanligt:P) samling kvart över nio i brandbergshallen mot alvik. Det känns som att vi kan vinna den här matchen. Vi har vunnit mot dem här när vi spelat förut och när vi var med i blixten mötte vi dem igen och vann:) Så jag säger som vanligt Hejjja Haga!!!

Kram från den basket tokiga tjejen:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Haga! Heja Haga! Heja Haga! Heja Haga! :D

2010-01-21 @ 21:46:57
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Heja Haga! Heja Haga! Heja Haga! Heja Haga! :D

2010-01-21 @ 23:03:02
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0