Första dagen i skolan


Japp. Då var lovet slut och skolan börja igen. Vrf börjar man i skolan på en fredag? Då är det ju bara en dag och sen ledigt igen. Aja men det var en bra första dag. Ämnena var kanske inte så kul men det var jätte kul att träffa kompisarna igen:D  Efter skolan skulle jag med mormor och byta en pyjamas jag hade fått i julklapp av henne men inte kunnde ha:( Men det fanns ingen likadan. Men jag hittade en annan fin som jag är jätte nöjd med:) Kan inte lägga upp en blid på den för jag har inte riktigt listat ut hur men Jenny kmr hit i helgen och hjälper mig så efter de kan det nog komma upp ngr bilder:p

Kram från lilla mig♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha:D, jag hade kunnat hjälpa dig:P

2010-01-08 @ 18:40:12
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: Ja, hehe :)

Men om du vill ladda upp en bild är det bara att klicka på skapa, bild, bläddra :)

2010-01-08 @ 18:45:01
URL: http://ennyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0