Vad tycker du?


Hej♥

Då var den tråkiga torsdagen avklarad. Jag hatar verkligen torsdagar. Ämnena(stavning?) är jätte tråkiga. Specielt NO. Men NOn var lite roligare idag än vad det brukar vara:P

Har petat bort nagellacket och vet inte vilket jag ska ha imorrn så jag tänkte att om du läser min blogg kanske du kan hjälpa mig. Du komenterar och skriver vilken färg jag ska ha och jag vill ha så många komentarer som möjligt!!:P Fast det vill ju alla ioförsig. 
Jag har inte så många men här e dem


Inte en sån bra bild men ändå:P

Jag säger det igen. Vill ha så många komentarer som möjlgt!!
:P Hihiihi

Kramiiizz<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det beror på vad du ska ha för kläder. Men jag tycker det mörkrosa nagellacket till höger :)

2010-02-11 @ 19:13:06
Postat av: bettina

tack du med :)

har du msn?

2010-02-11 @ 19:14:22
URL: http://dittmitt.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi, jag tycker det röda, den femte ifrån vänster:) :P

Kram<3

2010-02-12 @ 17:08:57
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0