Kläder lilla jag vill ha☻

 
Hej, har precis varit inne och kollat på ellos hemsida. Hittade ganska mkt kläder jag vill ha och här får ni se lite av de:D

 Färglad♥ 99:
- Vitt linne 149:-
 Enkelt blått linne 129:-
   Orange jeans!! Fast vill ha dem i en längre model. 199:-
Jätte fin randigt T-shirt!! 149:-   

  Rosa vårkläning:) 99:-

Grå kläning. Kan man ha som kläning och till Jeans:D 149:-

Ajja det var lite av det jag vill ha men jag kmr såklart inte kunna köpa allt men ngt plagg kanske:D

Krammmiiisss♥

Kommentarer
Postat av: ♥§ara

tack för din kommentar :D

Vilka fina kläder :)♥

2010-02-21 @ 16:17:11
URL: http://dittmitt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Den randiga t-shirten och den gråa klänningen var fina :) Men den randiga finns på gina för samma pris, fast kanske inte i samma färger ;)

2010-02-21 @ 16:17:29
Postat av: Jozzy

Hur sjutsingen kan ni komma ihåg alla klädersplagg, vart de finns och hur mycket de kostar?!

2010-02-21 @ 19:57:58
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0