Kalas:)


Hej :D

Nu är det lördag igen och ledigt.
Om ett tag ska jag till min moster som fyller 20 idag. Grattis, grattis :) Hm undra om vi hinner hem till melodifestivalen:P Hihi. Dem som ska vara med idag är Ola, Jenny Silver, Linda Pritchard, Pain of Salvation, Anders Ekborg, Jessica Andersson, Frispråkaren och Salem al fakir. Jag känner bara igen 5 av dem:P

Igår var det helt fel som åkte ut ur lest dance. När ska Markus Birro åka ut igentligen!? Men eftersom att han inte fick så många röster igår så kanske han åker på fredag.
Men ska jag vara helt ärlig så har jag börjat trötna på lets dance. Det är samma sak varje gång. Jag kollade bara på 2 danser och sen satte jag mig vid datorn och kolla på tradera och det tror jag att jag ska göra nu också så
Kram så mycket från mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0