Kakkalas


Hej:)

Har precis kommit hem efter en låååång dag hos Carro. Blev bara jag, Carro, Emmie, Natta och Elin. ENligt mig så hade vi jätte kul. När jag och Elin kmr in så står hon med kameran och attakerar(stavning) oss med kameran:P
När vi hämtat upp Emmie och Natta vid hållplatsen vill Carro såklart fika. Hon hade bakat mkt. Blåbärsmuffins, kolakakor, hallongrottor och chokladbollar. Mkt gott:P När vi fikar kollade vi också på musikalen från i feman. Hihhihi. Rätt kul.
När vi har fikat klart och är mätta och belåntna så tkr Emmie att vi ska leka kurragömma. Det tyckte alla va en bra idé. Vi räknade 2 och 2 eftersom att deras hus e helt enormt. De gick inge bra för mig och Emmie. Men tillslut hittade vi dem i torkskåpet(stavning?) Hiih
När det var en timme kvar innan alla skulle hem tyckte Carro att vi skulle bada. Blev lite stressigt men vi han. Jag va den enda som ahde med mig badkläder:p
HIihii. Dem andra fick låna.
Men nu blir det melodifestival kväll. Pappa sa att vi skulle äta kyckling men jag verkligen HATAR det så jag ska få köttbullar:D

raaammmiiiiisss♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var inte jag som sa det, det var ni;)

2010-02-13 @ 20:34:01
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: Lina

"Så var det inte?"

2010-02-13 @ 20:36:54
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: E m m i ♥

haha, vilken härlig dag ! ♥ <3 xD ;]

2010-02-13 @ 21:39:00
URL: http://klysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0