JAG ÄLSKAR DEN!!♥


Hej.
 Det var en grej jag glömde på förra inläget.
För ett tag sen var vi och provade lagkläder på basketen och igår så fick vi sakerna!!
Jag hade beställt en svart, vit haga tröja. På vänster sida e det ett märke på haga haninge och på andra sidan står det mitt namn. JAG ÄLSKAR DEN!!♥ Sen fick jag också en tröja som var mer jackaktig elr vad man ska säga. Den e röd och haga märket och namnet står på samma ställe. Ska ha den i skolan imorrn:P
Sen när jag kom hem så kom mina shorts hem som jag beställde i onsdags. Dem passade så dem ska jag ha på träningen imorrn.
Krammis♥

Kommentarer
Postat av: Nr.4/9/15 xD

jag älskar också mina...särskilt den svarta vast det var synd att det inte stog vårt nummer på & vårt namn på ryggen:) <3

2010-02-18 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0