Hmmm?


Hej♥

Nu har jag precis kommit hem från skolan men ändå:P Började vid 9 tiden men tyska. Vi började med läxförhör. Jag vet inte riktigt hur det gick hade nästan inte övat ngt alls. Sen berättade Josefine vad vi skulle göra dem komande lektionerna. Vi fick ett brev där det var ngn som hade skrivit och utefrån det vi inreda rum för ca 100000. Tror jag att det var:P Alla utom jag och Jenny fick ett brev för det fans bara killar kvar så vi får vänta tills på torsdag. Istället fick vi spela ett jätte kul spel.
På rasten gick jag, jenny och josse till centrum. Vi kollade på gina tricot där josse hittade en tröja med en varg på, Jenny hittade ngn med tragkedjor och jag hittade en röd t-shirt med ngn gullig figur på. dem provade tröjorna men jag orkade inte:P
Jag och Jenny kanske ska dit efter skolan ngn dag. Sen kollade vi lite snabbt på stadium. Jag skulle kolla efter shorts(stavning?) att ha på träningen. Hittade´inga:( Hade hittat ett par på stadiums hemsida för typ 30kr.
Sista affären vi kollade på var guldfynd. Jenny skulle kolla på halsband:) Vet inte om hon hittade ngt:P
När vi hade åkt nerför rullbanden och var på väg tillbaka till skolan så säger josse "Fillan. Har du min väska?" Sen kollade hon på min rygg. Men det hade jag ju såklart inte så hon rusade uppför rullbanden igfen och sprang iväg. När klockan är 5 över så kmr hon tillbaka med väskan. Hon hade glömt den i provhytten. Blev lite jobbig för hon hade nycklar mobilen och massa andra saker i väskan. Blev lite stressigt till lektionen efter som att vi börjar kvart över men vi hann.

 Nu sitter jag här hemma och har det trevligt. Ska snart till träningen men undrar en sak. Är det ngn som läser min blogg? Jag har inte fått en enda komentar på dem senaste inläggen:( Är det ngn som gör det så om ni vill så kanske ni vill komentera för nu känns det som att jag bara skriver i onödan.

 Men nu måste jag gå och byta om :)

Kramiis♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Titta på statistik;)

Jag läser den:)

2010-02-08 @ 17:06:08
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag med :) Jag kollade på armband x)

2010-02-08 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0