Hemma igen..


Hej:))

Nu är jag hemma igen efter en ganska hektisk fredag och lördag.

Igår efter skolan så skulle jag gå och köpa present till Emmi som skulle ha fest imorrn(elr igår var det imorrn) Blev lite jobbigt eftersom att hon inte sa vad hon önskades sig. Kan säga vad jag köpte eftersom att jag har redan gett henne sakerna. Först ett presentkort på cubus för 100kr och sen en påse godis:P Hoppas att hon tyckte om det:P:P:P
Sen så skulle jag åka hem lite snabbt för sen skulle vi åka till farfar och det tar ju ett tag. Men när klockan var vid 7 tror jag att vi var framme:)
Sen hade vi en jätte trevlig kväll och vi satt och kollade på lets dance och åt popkorn:)

Idag gick vi upp vid 9 för vi hade bestämt oss för att gå ut och åka tefat:P
Det var rätt kul. Vi åkte i en rätt brant backe och tefatet snurrade jätte mkt. Och jag menar det. Jag var snurrig i huvet när jag skulle upp å gå igen:P

När klockan var vi halv 3 skulle vi hem igen för jag skulle på "tjejmiddag" hos Emmi:)
Jag e ju hemma nu men jag kan säga att vi hade jätte kul. Vi beställde pizza kolla på film och hade väldigt kul(enligt mig iaf) Såg tyvärr inte på melodifestivalen så säg inte till mig vilka som gick vidare för jag vill se de imorrn. Och för er andra som inte såg det kan jag berätta att dt går i repris imorrn klockan 9 till halv 11 på 1an.Hijhi

Kramis♥

Kommentarer
Postat av: ♥§ara

SV: tack så jätte mycket :D

2010-02-27 @ 23:38:15
URL: http://dittmitt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha godis? :P Blev du suktad..? :)

2010-02-28 @ 12:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0