Fredag!!! Igen:D


Hej:)

Nu var det fredag igen. Jippie!! Veckan har berkligen gått fort. Elr vad tycker du?
Ska snart till skolan. Elr snart och snart vet jag inte riktigt om det är men om en stund. Som vanligt på fredagar e det bara svenska och SO. Undra om Daniel har kommit tillbaka nu. Hoppas inte det. Vikarien som vi hade var rätt bra.
På svenskan så skulle vi kanske gå till bibblan. Ska låna om en bok. Dem andra 2 har jag inte ens börja läsa:P 2 hade jag läst förut och den andra verkade inte så bra men Elin sa att den var bra fast det ser inte ut så om man kollar på framsidan och namnet.

Ikväll är det lest dance igen. Mattias som är med var gäst i vakna med the voice nu på morgonen.
Dem har ett litet ordspråk som dem hittade när Josefine skulle vara med i förkväll. Nu har dem frågat ngr av deras gäster om dem kan säga det. Så de ordspråket har varir med i efterlyst på tv 3 och debbat på 1.an. Tror jag att det var. Så idag frågade dem Mattias(stavning?) så om ni kollar på lest dance tycker jag att ni ska öppna öronen och lyssna efter odrspråket "för lata svin är marken alltid frusen". Han sa att han skulle säga det men det sa ioförsig frispråkarn också när han var med här men det gjorde han inte:(

Men nu ska jag gå och måla naglarna. Hahaha

Kramiiizz♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0