♥ ☻ ♥


Tjaba!

Jag är verkligen usel på att komma på rubriker så dem blir oftast väldigt konstiga. Men iaf har precis kommit hem från min moster:) Det var faktiskt inte så många där. Hennes kompisar och ngr till:D Jag hade inte varit där på 2 år så det såg inte riktigt lika dant ut men dem hade kvar alla katter. När vi kom fick vi gå in fort för sockan (en av katterna) ville smita ut:P Den är verkligen jätte söt<3
Efter ett tag kom den andra katten fram. Uma gumma tror jag att den heter. Jätte sööt den med♥
Men den sista katten kom aldrig fram men den brukar inte direkt göra det:P
På hem vägen blev det ett besökt till konsum. Glass till mig & Ida och godis till mamma o pappa. Nu har jag snart klart mitt godislöfte i ett halvår. Duktigt va??
Men nu ska jag väl hitta på ngt annat.
Kram, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0