VAD TYCKER NI ? :)

Dag 1 - Om mig.
Dag 2 - Mitt favoritminne.
Dag 3 - mina föräldrar.
Dag 4- Det här åt jag idag.
Dag 5- Ett ögonblick.
Dag 6- Min dag.
Dag 7- Det här hade jag på mig idag.
Dag 8- Mina syskon.
Dag 9- Mina drömmar.
Dag 10- Min favoritfödelsedag.
Dag 11- Min bästa vän.
Dag 12- Den här månaden.
Dag 13- Det här får mig att må bättre.
Dag 14- Det här får mig att må sämre.
Dag 15- Mina rädslor.
Dag 16- Det här saknar jag.
Dag 17- 3 saker som jag verkligen älskar.
Dag 18 - Min vecka.
Dag 19 - mina vänner.

Har tänkt att testa de här, verkar kul min jaa vi får ju se hur de går för mig, haha känner på mig att jag förmodligen kmr missa några elr ta de ngn dag försent, haha :P
Men jag börjar med detta imorrn :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0