Tjoo imorron så säger de pang :P

Hellu alla gulliga människor. Fattar inte att det är 23 idag. Redan. Imorrn e de ju då julafton om de är någon som missat de. Haha. Men igår hade ju jag tänkt mig att så in sista julklapparna men gjorde såklart inte de, så idag...
Men kom hem för ett tag sen, har varit och julhandlat dem sista sakerna och så va vi påå Årsta partihallar och såå, neä de va bara de xP
Haha fast på vägen hem han jag ju bli ganska lycklig.. Elr alltså vi lyssna på rix och så sa dem "Pink, Rase your glass" ( vet inte hur man stavar ) men då så skriker jag bara "Nej" För jag verkligen hatar låten. Den e hemsk men dem spelar den jämt -.- Men iaf sen så säger dem...
... " Erik Hassle, standing where you left me" Då blev de ett till skrik fast då sa jag ju självklart "Wiiee!"
Och mamma suckar. Haha. Fast aa låten går ju igång när vi e 100m från huset såå aa de blev typ inge me de. Hann bara höra till första refrängen. Tjoo men de gjorde mig lycklig iaf ;P
Haha puss och kram i julstöket ;P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0