Kan jag inte få lite hjälp ? (:

Hallojsan, har städat rummet nu och nu så gör jag inte så mkt ( hahah Carro :P ) men ska typ komma på ett namn till fantsyberättelsen. Svårt. Hatar att komma på namn på saker. Hahah, de tog typ skjut lång tid för mig att bara komma på namnet till huvudpersonen :P

Men jag har valt lite bilder också till imorrn men ska ha max 4-5 och jag har ju valt några mer men ni kan ju få hjälpa mig lite, om ni vill (:


Den har jag redan valt men sen såå... xD




(Jätte suddig men de e den inte sen)




Hehe (A) Men snälla om jag kan få lite hjälp, har redan plockat bort massa bilder och aa :P <3
Men ni kan få väla max tre bilder xD


Kommentarer
Postat av: Jenny

4,5 och 6 tycker jag :D

2010-12-07 @ 19:30:56
URL: http://jennyybengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0