JULMARKNADEN IGÅR



Hade skrivit ett inlägg sen slutade internet att funka så måste skriva om -.-


Iaf, japp han ju inte blogga igår eftersom att det var julmarknad i skolan. Gick nog ganska bra. Elr inte ganska bra, det gick bra. Men jag, Astrid, Carro och Elin sålde julblommor. Mammas idé. Att sälja alltså. Men det gick iaf suuper. Dem andra i klassen stod i kafeterian och sålde fika och dem andra stod i klassrummet och sålde loppisgrejor.

Japp, men idag vare bara vanlig skola. Fast på tyskan skulle vi redovisa. Elr inte redovisa vi skulle spela upp pjäsen. Men jag va ju så duktig och sa fel -.-
Japp jag skulle säga "ja,ja" , men jag säger fel och säger "nein,nein". Raka motsattsen. Men jag tror inte att det gjorde något.

Men jag ska iaf göra läxor typ nu, elr näe först ska jag skriva om ett ögonblick. Läs gärna ;) Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0