Flum ? ;P



Tjoo alla människor ;P Haha va på lite flum humör just nu. Elr neä kanske inte, elr jag vet inte.
Haha, men nu ska jag inte skirva om jag e flumig elr inte så shietsamma.

Idag har jag varit i stan med mamma och Ida. Haha låter fett kul att säga stan. Låter ju som att vi bor mitt ute på landet men de blir bäst att skriva så. Japp, hade ju lite presentkort i julklapp(och födelsedagspresent;P) så tänkte väl handla för de. Men jag hitta faktiskt typ inget jag ville ha ;O Ovanigt för att vara mig. Men jag hittade ett par  skor som jag verkligen ville ha men dem skulle såklart inte finnas i min storlek. Stackars lilla mig :'(
Så jag trodde icke att de skulle bli någe för mig. Men när Ida stod i kassan följde jag me och så såg jag en jätte fin enkel svart skjorta. Såå den blidde de :D Men har ingen bild just nu :/

Men nu har jag hoppat i pyamasen och ska snart lägga mig tror jag. Imorrn blire en dag men Bettina så jaa först ska vi fixa en grejs i centrum och sen vet jag inte vad som händer.

Men puss och kram <3

Men joo nu har jag bestämt mig för att jag e flummig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0