DAG 6: MIN DAG

Två dagar sent men skit samma...

Ähm min dag då, aa börja med skola. Hade typ tyska, SO och så kom de en gubbe från nordea och pratade. Fett tråkigt ;P
Men iaf, efter skolan så mötte jag upp mormor i centrum och så var de dags för jul handling. Varje jul så åker jag, Ida och mormor och jul handlar. Fast Ida e ju sjuk idag så de blidde bara jag och mormor. Men japp, har ju såklart handlat julklappar. Haha skirver inte vad i fall att. Men såå köpte jag paketpapper. Japp tre rullar för 27:- Haha bra pris enligt mig xP Men aaa, dagen slutar nog me att jag ska slå in ngr julklappar och sen så blire middag och tv.

Japp de va mi dag de :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0