DAG 5: ETT ÖGONBLICK

Äh, ja när jag hör det ordet ett ögonblick så är det första jag tänker på när jag hörde hur låten drog igång. När publiken började jubla, när jag ser att där borta, där borta bredvis scenen står han. Familjen undrade varför att jubalde för dem såg ingenting, men de gjorde jag. Helt plötsligt så kmr in person in där konserten va. Eller inte in, det var ju ute men aa jag kan inte förklara och helt plötsligt så står han där och sjunger. Jag kände igen låten. Jag hade hört den nån gång dem senaste dagarna men jag kunde absolut inte en sak i texten.
Sen kom det låtar jag aldrig hört förut, jag stod bara och väntade på en. Hurtful. Näst sist så hör jag introt och sen så kommer den där underbara låten. Jag tror aldrig att jag kommer glömma hur publiken skrek och allt var bara så bra. Aa det ögonblicket glömmer man aldrig...

 aa, mina bilder e ju helt urusla så jaa, jag tog en bild från google. Haha:P


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: tack <3:)

2010-12-17 @ 07:29:54
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Humle

allt bra med dig? :)

2010-12-17 @ 07:57:05
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0