DAG 11 : MIN BÄSTA VÄN

Jaa då har vi kommit till dag 11 då och min bästa vän. Som ni förmodligen vet så e det ju Carro elr jaa Carolina.

Vi har varit bästisar elr vad man nu säger sen vi var fyra och tre. Jag skulle ju fylla fyra den vintern. Vi träffades så på dagis och aa man kommer ju inte direkt ihåg så bra från de men jag tror nog ändå att vi blev kompisar ganska snabbt. Jag kommer fortfarande ihåg första gången jag var hos henne. Aa jag va väl tre-fyra år men då när jag kom så klättra Carro upp på stegen till hennes vind och så skulle jag försöka det men jag kunde inte de. Sen när min mamma kom och hämta mig var jag så stollt och så visade jag henne hur jag också kunde klättra upp där.

Sen så e hon så underbar för typ innan och efter prov och sånt kan jag bara gå runt och säga att de gick så sjukt dålig elr att de kmr gå sjukt dålig. Det e liksom inget jag bara säger jag har verkligen shiet dåligt självförtroende men Carro liksom typ hjälper mig. Elr hur säger man ? Men aa hon fattar iaf vad jag menar. Tackk så mycket för de <33

Men så ska jag beskriva Lina då. Joo hon e en helt underbar person. Flummig, glad, humoristisk, snäll, underbar, aa jag hade kunnat skirva hur mycket som hellst här. Men vi har alltid underbart kul tillsammans. Som i tisdags när vi dansa tango i klassrummet och när vi flumma när vi kolla på film. Älskar. Puss på dig underbara vän :D ♥





Kommentarer
Postat av: Josse

Vad små och söta ni måste ha vart då ♥

Jag träffade Fanny på BVC (vi var nyfödda)

2010-12-25 @ 17:47:46
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe, Josse- heter det inte BB? (a)



Puss och kramis på dig med, gullefia! <3

2010-12-26 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0