Bilder från 2010

Shiet tänkt att 2010 snart e slut. Tänk vad tiden går snabbt. Men nu kommer lite bilder från året. Alltså början av året e de väl typ ingen bild alls då men shiet samma ;P Hehe och så någon från 2009 också ;P

Julen 2009

 Den jag lade ut förut. Men de va min mosters 20-årsdag :)
Haha när farmor fyllde i Mars
Grekland i Maj
Också Grekland. Bästa vädret
Grekland...
Grekland också ;P
Sista Greklands bilden ;P
 Början av Juni. Idas skolavsluting
Också Idas skolavslutning
Gammelmormors landställe ;) Slutet av Juni
Midsommarafton 
Suddig gånger 100
Suddig gånger 1000
Skara, tog kort från bilrutan ;P
Också bilruta ;P
Fullpackad bil?...
... Också Skara då;P
 Och jag köpte Skrutten :D Början av augusti
Hos farfar i Augusti
En heldag med Carro i lekparen ;P Augusti
 Sen så stod de detta på min hand "ÅTERAVSÄNDAREN" Någon som minns ?
21 September ♥
21 September ♥
21 September ♥
Fick hem en fin affisch på samma gång ;P
 Fillan på flum humör i Oktober
Fillan va stolt över att ha 3 fina skivor :P Hahah.
Fotovecka i skolan. Oktober
Fotovecka
Snön i december
Bakdag. December
Julmarknad december

Inga bilder från julen :/
Men jaaa det va de året jaa. Fattar om ni inte orkade kolla på bilderna. De blev några ;P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0