Varför ??

Hejjjjjjjj, då va de äntiligen fredag. Elr äntilgen har inte direkt sett ifram emot den här dagen. Elr skolan skulle väl bli rätt kul :) Vi skulle ngn stanns och där va de typ tipsrunda (tror att våran grupp blir sist vi svara rätt på tvp frågor) sen åt vi ju mat (grillade hamburgare) och sen fick man bada om man ville men de va de ingen som ville :P Och sen när jag kom hem va de typ slut med de roliga. Idas kompis skulle hit och jag gillar inte henne direkt och blää när hon kmr hit. Och hon ska sova här !!! :@ Varför ska hon vara här !?? Men som tur va så kom min snälla kompis Elin hit så hon rädda min eftermiddag:D Tack så mycket :D <33 Men nu sitter jag här men vill inte vara här. Kmr dö innan hon åker imorrn... :@

Kommentarer
Postat av: Astrid

Får jag komma på din begravning om du gör det?<3

2010-08-27 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0