Lite som hänt sen sist :) <3

Hej vet att jag inte uppdaterat på länge men som jag har sagt förut så orkar jag de inte nu när de e sommar och lov :) Men kan väl berätta lite vad som hänt sen jag blogga sist ;)

*Förra söndagen åkte jag och familjen till skara och va på sommarlandet måndag, tisdag:) Sen åktye vi vidare till lidköping och på onsdagen så åkte vi till läckö slott och så va vi inne i slotten där då och så ville mamma ta kolla trädgården men fick låna hennes kamera och ta lite kort :D Vi hade tänkt att åka hem på fredagen men när vi vaknade upp i regn på torsdagen så då tog vi bilen hem igen :)

* Sen idag så kom mammas kompis och hennes kille (tror jag att de va XD) sen kom världens snällaste Emmi så då typ grilla vi och jag och Emmi spelade lite kortspel och så och sen va dagen slut och jag sitter här :D

Sen har de ju hänt annat också men de orkar jag inte skriva om XD Kan kanske försöka updatera lite bättre men jag har ju skrivit de förut och vi vet ju hur de gick ... :P Men iaf:)

Kra....

Neä vänta nu glömde jag skriva en sak :P Jag har ju satt upp twilight afficher på mitt rum XD Mkt vackert hahhaha <3

Men nu kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0