Klassfesten:)


Hejj:)

Hahah. Klassfesten igår var faktiskt rätt kul:D Hehhe. Om man skulle skriva lite kort om igår så skulle jag skriva Först hela havetsstormar:P(jag kom femma:P) burken och dansa. Den var de ngr som skulle köra skpd. Men så var inte jag, Carro och Iza med så vi var kvar i lassrummet och lyssna på musik:P Efter ett tag gick Iza och Ramme och Julian kom inte och då så dansa han som michael Jackson(?). Han var as bra:D Vi tyckte ju såklart att han skulle visa de för hela klassen så han gjorde d och alla verkade tycka att han var lika bra som vi tyckte. När han var klar så ville Iza sjunga så d gjorde hon och d gjorde även Briar. Både var bra:D Men när klockan var 9 var de dax att åka hem så då kom min snälla gammelmormor och hämta mig och Carro:) Och sen var de dax att komma hem och kolla på tv:P Hehhe

Kram=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0