Bra och dåligt(:(


Hejj♥

Nu har jag precis kommit hem från träningen och pappa e och handlar så ska snart äta mat. Vet inte riktigt vad d blir men vad gör de?:P På träningen gick d väl sådär. När man skulle vara två och två och skjuta(?) skott så missade jag typ hela tiden. Sen missade jag bollarna och passa fel. Men d var väl ngr saker som gick bra också:)
Hihhi. Sen så skolan då. Vi har ju ändrat så jag börjar halv nio istället för kvart i tio. Sen så hade vi ingen hemkunskap vet inte varför men då had evi svenska och efter de sluta vi så vi sluta halv 2 istället för kvart i 3:D Jippie!! När vi kom hem släppte vi ut marsvinen igen och vi kunde faktiskt hålla i dem:O Fast d e igentligen inte så konstigt att dem inte e så himla skygga för dem har bott hos en barnfamilj förut. HAr jag redan berättat d föresten?:P Jag höll i Trixe och Ida laban. Fast Trixe varr ganska rädd så vi släppte ner den men Laban var inte speccielt rädd:)

Sen måste jag komma ihåg att säga att Jenny har fixat en ny blogg så klicka på länken här Jennys bloggg:)
Så kramiz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0